Aplikacja Mobilna Nasz Bank
Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane są w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika).
Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie Google Play.
Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.
Główne funkcje aplikacji:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
- przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
- logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking Biznes. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
Zachęcamy do instalowania i użytkowania